Referenciáink

Amint az a működési területünkből is kiderül, az acél, vagy beton, vagy vegyes szerkezetű hidak, ipari csarnokok, épületszerkezetek, azok padlói korrózióvédelemi bevonatainak, vezetőképes bevonatainak, a pályalemez szigeteléseknek vizsgálataival, szakértésével foglalkozunk az alapfelülettől a kész bevonatokig, burkolatokig.

Az alábbiakban munkáinkból nyújtunk át egy csokrot a teljesség igénye nélkül.

Helyszíni laboratóriumi vizsgálati munkák

1. Autópálya, autóút hidak bevonatainak vizsgálata

  • Az M6-os (Érd-Dunaújváros) és M8-as számos betonhídja.
  • Az M0-ás Ecsertől induló M3-as autópályáig tartó új szakaszának betonhídjai.
  • Az M7-es Balatonszentgyörgytől induló Nagykanizsáig tartó szakaszának 29 db betonhídja.
  • Az M0-ás acélszerkezetes Szentendrei Duna-híd (Megyeri-híd).
  • Az M1-es autópálya Győri elkerülő szakaszán 10 db betonhíd felújítási munkálatai.
  • Az M6-os autópályán épült acélszerkezetes Szebényi-híd és Sió híd.
  • Az M6-os Szekszárdtól Bólyig tartó új szakaszán a 28 db betonhíd.
  • Az M60-as Bólytól Pécsig tartó új szakaszán 19 db betonhíd.
  • Az M6-os Dunaújvárostól Szekszárdig tartó új szakaszán 55 db betonhíd.
  • Az M3 autópálya Nyíregyháza utáni szakaszán épült 15 db betonhíd.
  • Az M0 autóút kibővítése során épülő acélszerkezetű Duna-híd és több beton- és vegyes-szerkezetű híd.
  • Az acélszerkezetes M8-as dunaújvárosi Duna-híd.
  • Az M35-ös és az M3-as Keleti-Főcsatorna fölötti acélszerkezetes hidak.

2. Közúti hidak bevonatainak vizsgálata

  • A Sárvári, a Rábahídvégi, a Körmendi és Marcaltői Rába hidak.
  • A 8-as főúton Márkót elkerülő szakaszán épített 2 beton híd, valamint a vegyes szerkezetű Márkói-völgyhíd.
  • Lébény, Rábakecöl, Sitke, Celldömölk melletti közúti hidak felújítása.
  • A Gyomaendrődi Hármas-Kőrös acélszerkezetes híd.
  • A Szelestei elkerülő szakasz egyik betonhídja.
  • Az Enesei elkerülő szakasz 5 db betonhídja.
  • A Kisújszállási elkerülő szakasz 3 db betonhídja.
  • A Perkátai elkerülő szakasz betonhídja.
  • 67-es főút Kaposfüredi elkerülő szakasz betonhídja.
  • 81-es főút, Mezőörs határában levő betonhíd újjáépítése.


3. Vasúti hidak bevonatainak vizsgálata

  • Az új Északi Vasúti Duna-híd.
  • A Komáromi Vasúti híd felújítása.
  • A Pinka-patak fölötti vasúti híd.
  • A Lapincs folyó fölötti vasúti híd.
  • A Gárdonyi állomás vasút fölötti felüljáró felújítása.
  • A Szajol-Püspökladány vasútvonal felújítása során épült betonhidak, átereszek, aluljárók.
  • A Növény utcai csomópontban épült vasúti acélhidak.

4. Városi közúti hidak bevonatainak vizsgálata

  • A Margithíd acélszerkezetének festési felújítása.
  • A Margithíd felújítása során az ivóvíz csővezeték külső és belső korrózióvédelmi munkái..
  • A Szolnoki kerékpáros és gyalogos híd.
  • Győrben az Ipari úti híd, a Kossuth-híd, valamint a Kettős-Rába-híd felújítási munkálatai.
  • Az Európa Torony melletti és a Duna Torony melletti közúti aluljárók.
  • A Szombathely Csaba utcai vasúti rekonstrukció részeként épült vegyes-szerkezetű híd.
  • Rákospalotai Határ úti, Szilas patak betonhíd.

5. Közúti és vasúti aluljárók bevonatainak vizsgálata

  • A Győri Tihanyi úti aluljáró bevonati munkái.
  • Az Érdi Diósdi úti aluljáró bevonati munkái.
  • Székesfehérvár-Tárnok vasútvonal gyalogos és közúti aluljárói: Velence. Dinnyés, Kápolnásnyék.
  • Sopron Kőszegi úti vasúti csomópont aluljárói.
  • Szombathely Csaba utcai vasúti csomópont aluljárói.
  • Szajol-Püspökladányi vasútvonal rekonstrukció aluljárói.

6. Víztornyok, tartályok, szennyvíz feldolgozók bevonatainak vizsgálata

  • Budapesti Központi Szennyvíztisztító rothasztó-tornyai.
  • Kapuvári Szennyvíztisztító rothasztó-tornyainak külső-belső felújítása.
  • Szentendrei Szennyvíz-tisztító felújításához technológia .
  • Hegyesdi GE szennyvíztisztító bevonatainak felülvizsgálata.
  • Szeghalmi 500 m3-es víztorony belső bevonati felújítása.
  • Bátonyterenyei ivóvíztartály belső bevonati felújítása.
  • Makó, Fadd, Fadd-dombori, Jászberény, Kisújszállás Concordia telepek betonsilóinak külső felületének felújítása.

7. Híradástechnikai tornyok bevonatainak vizsgálata

Ezeknél a tornyoknál feladatunk volt a meglévő bevonatok állapotának felmérése, felújítási technológia készítése is a felújított bevonatok vizsgálatán kívül.

  • Békéscsaba, Csávoly, Fehérgyarmat, Kadarkút, Kisvárda, Martfű, Salgótarján, Túrkeve, Újszentmargita, Újudvar, Úzd.

8. Villamos távvezeték oszlopok, világítástechnikai oszlopok bevonatainak vizsgálata

  • Albertirsa-Békéscsaba, Albertirsa-országhatár, Győr-országhatár, Litér-Hévíz, Paks-Litér, Paks-Sándorfalva, Sajószöged-Debrecen, Martonvásár-Paks. Felsőzsolca-Sajóivánka, Sajószöged-Felsőzsolca, Hévíz-Toponár, Zugló-Göd távvezeték vonalak acéloszlopainak festési felújítása.

9. Beton alagutak bevonatainak vizsgálata

  • Az M6-os autópálya Szekszárdtól Bólyig tartó új szakaszán 8 db beton alagút betonjának és bevonatainak tapadó-szilárdsága .

10. Ipari beton- és műgyantapadlók betonjának és bevonatainak vizsgálata

  • Hankok gumigyár gépterem padló nedvességtartalom, betontapadás.
  • Ercsi Foodexpress csarnok padló nedvességtartalom, betontapadás.
  • Mernye gépcsarnok műgyantapadló tapadás.
  • Győr Dana csarnok műgyantapadló rétegvastagság.
  • Szada Nordénia csarnokok műgyantapadló tapadás.
  • KFKI műgyantapadló tapadás.
  • Inconex csarnok kéregbeton tapadás, beton nedvességtartalom.
  • Győr Audi új csarnokok betonnedvesség, betontapadás.
  • Mercedes Kecskemét sínkiöntő műgyanta Shore keménység.
  • Split Bricostore Áruház kéregerősített betonpadlójának rétegvizsgálata.

11. Vezetőképes, ESD műgyantapadlók elektromos levezetési ellenállásának vizsgálata

11.1 Anyaggyártói részről végzett mérések

  • Hatvani Bosch csarnok bővítésénél vezetőképes műgyanta padlóburkolat mintafelületek. (2006)
  • Az AROMA BÁZIS Kft. telephelyén a porlasztva szárító helyiségének és a kazánházának beton padlóján kialakított vezetőképes műgyanta padlóburkolat. (2006)
  • Etyeki Korda Filmstúdió U. épület gázfogadó helyiségének betonpadlóján és lábazatán kialakított vezetőképes műgyanta padlóburkolat. (2007)
  • Dunaújváros, Korányi Sándor u.-i Szent Panteleon Kórház, Traumatológia, 2-es műtő beton padlóján kialakított vezetőképes műgyanta padlóburkolat.. (2007)
  • A Richter Gedeon, RGK 2-es épületének injekciógyártó és steril helyiségeiben a beton padlón kialakított vezetőképes műgyanta padlóburkolat. (2007)
  • A Magyar Tudományos Akadémia, V. épületének hidrogénező előtere beton padlóján kialakított vezetőképes műgyanta padlóburkolat. (2008)
  • A Caola Alapanyaggyártó üzem csarnokának beton padlóján kialakított vezetőképes műgyanta padlóburkolat. (2008)
  • Zollner Elektronic Kft. Váci 1. csarnokának beton padlóján kialakított vezetőképes műgyanta padlóburkolat. (2009)

11.2. Független, akkreditált laboratóriumként végzett mérések

  • Makói MAKO Marathon Engineering / Beta-Projekt Makó csarnok több 1000 m2-es vezetőképes műgyanta padló bevonatai. (2011 – 2012)
  • Prologis logisztikai csarnokok 1000 m2-t meghaladó padló burkolata. (2012
  • Győri Rudolph Logistic Gruppe 2-es logisztikai csarnokának vezetőképes műgyanta padlóbburkolata. (2012)
  • Szekszárdi V & Periko gyártó csarnokának és RB raktárának beton padlóján kialakított vezetőképes műgyanta padlóburkolatok. (2012)
  • MOL Nyrt. Csepeli Bázistelepe vasúti betöltő és lefejtő állomásának beton padlóján kialakított csúszásmentesített vezetőképes műgyanta padlóburkolat. (2012)
  • FGSZ Földgázszállító Zrt. Vecsés üzemközpontjának Szabályozó épülete beton padlóján kialakított csúszásmentesített vezetőképes műgyanta padlóburkolat. (2012)
  • Silvestris és Szilas Kft. Kerepesi raktár helyisége és előkészítő üzeme beton padlóján kialakított vezetőképes műgyanta padlóburkolat. (2012)
  • Mediagnost Kft Fehér úti telephelyén kialakított ESD műgyanta és szőnyeg padlóburkolata. (2013)

12. Szénszálas anyagú betonszerkezeti megerősítések vizsgálata

  • Roosvelt téri irodaház pillér és födém-megerősítések.
  • Bridgestone gumigyár pincefödém megerősítések.
  • Erzsébet királyné út 1. alatti irodaépület átalakításánál a födém-megerősítések.
  • Gyöngyös Mátra Múzeum pincefödémének megerősítése.
  • Rácfürdő rekonstrukció és építés födém-megerősítése.
  • MOM parki filmszínház átalakításának fal- és födém-megerősítése.
  • Győr Árkád üzletházban készült födém-megerősítés.
  • MTA egyik épületénél födém-megerősítés.
  • Budapesti Materiál-házban készült födém-megerősítés.
  • Temaforg Kunszentmiklósi telepén a betápláló-csarnok födém-megerősítése.
  • Pécs Tüzér utcai betonszerkezetű felüljáró tartószerkezetének megerősítése.

Szakértői munkák

A MINDEN-KORR Korrózióvédelmi Mérnökiroda Bt. megalakulása (2004) előtti közös, jelentősebb szakértői munkánk:

  • A Paksi Atomerőműben, mind a négy blokknál, a reaktor környéki, valamint a lokalizációs tornyok dekontaminálható bevonatai, acélburkolatai korróziós állapotának, valamint műgyanta bevonatainak felülvizsgálata, operatív állapotfelvételi szakvélemények készítése évről évre az üzemeltető részére. (ÉMI)
  • A Paksi Atomerőmű Gépházában az összes tartópillér, valamint az egész tetőszerkezet korróziós állapotának, valamint a régi tűzvédő bevonatok megfelelőségének vizsgálata az üzemeltető megbízásából. (ÉMI)
  • Többezer m2 homlokzati hőszigetelés meghibásodásának szakértése bírósági megbízás alapján Gyulán.
  • Mercedes Bp-i székház épületeinek homlokzati ellenőrzése, szakértői vélemény a felújítás megtervezéséhez.
  • A Kisari-híd, a Cigándi-híd, a Polgári-híd felújítása során rétegvastagság és merőleges irányú tapadás mérése.
  • A Simontornyai vasúti-híd bevonatrendszerének ellenőrzése festékszállítói oldalról.
  • Kiemelt közreműködés a Paksi Atomerőmű 1-4 blokkjában a beton és az acélfelületek bevonat-rendszereinek kiválasztása, a felületkezelések kivitelezése és minőségbiztosítási munkáiban
  • A Fővárosi Pálmaház acélszerkezeti festés felújításának műszaki ellenőrzése, réteg-vastagság mérése.
  • A Keleti pályaudvar tetőtartó acélszerkezet festékbevonat rendszere kivitelezésének műszaki ellenőrzése beruházói (MÁV) részről.
  • Acélszerkezetű előtetők korrózióvédelmi felületképzésének vizsgálata kivitelezői megbízásból.
  • Az Inotai Hőerőmű 3 beton hűtőtornyának felújításával kapcsolatos állapotfelmérés.
  • A Közgazdaságtudományi Egyetem, a Magyar Nemzeti Bank, a Postatakarék Bank székházának és a Belügyminisztérium kőburkolatú homlokzatának felújításával, felületkezelésével kapcsolatos felületi vízfelvétel mérések elvégzése.
  • Közreműködés a Püspökszilágyi nukleáris hulladéklerakó dekontaminálható beton fal- és padló rendszerének tervezési adatszolgáltatásában, minőségbiztosítási tervének kidolgozásában, műszaki megvalósításában, a minőségvizsgálatok elvégzésében;.

A MINDEN-KORR Korrózióvédelmi Mérnökiroda Bt. megalakulása (2004) utáni jelentősebb szakértői munkáink:

  • Antenna Hungária Rt. megbízásából:
    • a békéscsabai,
    • az újszentmargitai,
    • a túrkevei,
    • a martfűi,
    • a kadarkúti,
    • a salgótarjáni,
    • a kisvárdai,
    • a csávolyi TV tornyok
      korróziós állapotának szakértése, valamint a felújítási technológia meghatározása.
  • Homlokzatfestés penészedése okainak megállapítása, javaslat a kiküszöbölésére a festékgyártó megbízásából.
  • Az M43 autópálya hídján mért betontakarási hiány okozta problémák megszüntetésére javaslat szakértői véleménnyel alátámasztva.
  • A paksi AEM dízel-gépházában történt korrózióvédelmi munkák meghibásodási okainak kivizsgálása, javaslat az hibák elkerülésére és javításra.
  • Szakértői vélemény készítése az M6, M60 autópálya építés során előírt betonfelületi érdesség vizsgálatával, előírásaival és azok ellentmondásával kapcsolatban.
  • Korrózióvédő bevonat meghibásodási okainak szakértése a kivitelező megbízásából Németországban.
  • A Ferencvárosi Pályaudvar térvilágítási acéloszlopok bevonatainak korróziós állapotfelmérése, felújítási technológia összeállítása.